harry potter

dethly hallows

به وبلاگ هری جوووووونم خوش اومدید


من هرچی عکس وخبروبیوگرافی


ازهری ودوستاش پیداکنم میذارم رو وب


دووووستون دارم


نظریادتون نره ها!!!!!!!!!


                                                      



نظرات شما عزیزان:

یه دوست
ساعت10:52---1 شهريور 1391
دوست همان کهنه شرابیست که هر چه بیشتربماند،مستیش بیشتر میشود,تقدیم به کهنه ترین شراب زندگیم از طرف مست ترین آدم دنیا.

mary joooooon
ساعت17:21---7 مرداد 1391
مجددا سلاااااااااااام یه چندباری اومدم اینجا
منم چندبار هم کتاباشو خوندم هم فیلمشو دیدم تو دنیا تکه
گلم لینکت میکنم توهم بلینک منو وبلاگمو هم داری اسمش هم بذارmary joooooon
مرسییییییییییییی


قلم
ساعت23:44---3 مرداد 1391
سلام دوست من
از اینکه لینکم کردی ممنون
موفق باشی
فقط ببخشید من اصلا لینک کردنو بلد نیستم اگه میشه یه توضیحی بهم بدی تا شما و بقیه دوستانو بتونم لینکت کنم.ممنون دوست من.
موفق باشی


صدف
ساعت16:51---26 تير 1391
سلام یاسمین جوووووووووووون.خوبی گلم؟لینکت کردم.بازم بیا وبمچون منم میام وبت

LOVELY GIRLS
ساعت17:08---25 تير 1391
سلام یاسمین جون،
خیلی خوشگله وبت...
عزیزم منم لینکت کردم،
دوباره به من سر بزن،
فعلا


محدثه
ساعت11:04---24 تير 1391
بادرووووووووووود
مر30 از اينكه بهم سر زدي
وبت خيلي نازه
من عاشق فيلم هري پاتر هستم
عزيزم
با چه اسمي بلينكمت؟؟؟؟؟؟؟؟
بازم بيا پيشم
منتظرم


ps
ساعت18:42---23 تير 1391
سلام دوست خوبم.
تا نظرتو خوندم اومدم وبت.
خیلی نازه.منم از طرفدارای هری هستم.
لینکت کردم.بازم بهم سر بزن


یه دوست
ساعت18:23---23 تير 1391
سلام عزیزم
ممنون ازنظرت.وب توهم خوبه
منم لینکت کردم
بازم بهم سربزن
موفق باشی


s&z
ساعت17:25---23 تير 1391
سلام.
میسی
پس چرا تو لینکات نیستم؟


afshin
ساعت8:05---23 تير 1391
wow !!!!!!!
وبت خیلی جالبه ، از این که به وبم اومدی و نظر دادی خیلی ممنونم باز هم بهم سر بزن .
اینم تا یادم نرفته بگم که منم لینکت کردم .
تا درودی دیگر بدرود ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: <-CategoryName->


برچسبها: <-TagName->
نوشته شده در پنج شنبه 22 تير 1398برچسب:,ساعت 15:0 توسط negar|



      قالب ساز آنلاین